Cum putem iesi din zona de confort?

Imagine

Sursa imagine: iqtell.com

Mi s-a intamplat in ultima perioada sa ma confrunt cu aceasta problema si trebuie sa admit ca nu mi-a fost deloc usor.

Totul a inceput in urma cu cateva luni. La fel ca in fiecare an am facut o lista cu realizarile pe care le-am avute anul trecut, precum si o lista cu obiectivele pentru noul an. Dupa ce am facut aceasta lista eram foarte entuziasmat si optimist, insa dupa cateva zile entuziasmul provocat de noul an a disparut, iar locul lui a fost ocupat de o reticenta la schimbare si la tot ceea ce imi placea inainte sa fac.

Problema practic mea era legata de zona de confort, mai exact despre felul nostru de a fi si mai exact despre obisnuinta noastra de a trai viata de zi cu zi.

Daca ma intrebati care este solutia pe care am gasit-o la aceasta problema raspunsul este unul simplu: incercati sa va ganditi in perspective, investiti in voi, incercati sa faceti lucrurile si altfel, apreciati mai mult ceea ce aveti si nu va opriti din a va dezvolta personal, nu in ultimul rand interactionati cu cat mai multi oameni!

Astept si alte sugestii!

2 thoughts on “Cum putem iesi din zona de confort?

  1. Genial! Asta ar trebui sa fie predata in scoli. O lectie f importanta! Am ajuns din intamplare pe aceasta pag, dar cred ca am sa intru mai des! As vrea sa cream o legatura, daca sse poate. Adrian Gherghe 0744544246

Leave a comment